Pomoc

Witamy w portalu dyskusyjnym OtokoClub tworzonym przez Członków, Ekspertów i Blogerów bez udziału etatowych dziennikarzy. Zapraszamy Państwa do rejestrowania się, publikowania tekstów i komentowania artykułów i wywiadów.


Opcje i możliwości

Zarejestrowani w portalu Członkowie, Eksperci lub Blogerzy mogą w portalu:

- komentować artykuły, wpisy lub wywiady (guzik skomentuj pod artykułem, wpisem lub wywiadem),

- odpowiadać na komentarze (guzik odpowiedz przy komentarzu),

- polubić komentarze (guzik lubię to pod komentarzem),

- oceniać artykuły, wpisy lub wywiady (za pomocą gwiazdek),

- odpowiadać na pytania ankietowe przy artykułach lub wpisach (guzik głosuj przy ankietach),

- obserwować Ekspertów lub Blogerów (oczko przy zdjęciu),

- wysyłać wiadomości do Członków, Ekspertów lub Blogerów (koperta przy zdjęciu),

- udostępniać artykuły, wpisy, wywiady lub komentarze w mediach społecznościowych (symbole np. FB),

- pisać wątki na forum o ważnych, ciekawych lub bulwersujących sprawach (guzik forum w górnym menu),

- zapraszać do portalu znajomych (guzik zaproś w górnym menu),

- o czytaniu lub oglądaniu nie wspominając.

W czym jeszcze możemy Państwu pomóc? Proszę pisać na adres redakcja@otokoclub.pl.



Zakładanie konta Członka

1.

Konto w Portalu można założyć korzystając z zakładki "Rejestracja" umieszczonej w prawym górnym rogu na stronie głównej http://www.otokoclub.pl/rejestracja.html.

W oknie rejestracji należy wypełnić prawdziwymi danymi wszystkie pola oznaczone czerwoną gwiazdką, zwracając szczególną uwagę na prawidłowo podany adres email oraz postępować zgodnie z wyświetlanymi poleceniami.

Wydawca zastrzega sobie możliwość weryfikacji podanych przy zakładaniu konta danych. Prosimy o dokładne sprawdzenie podawanych danych.

2.

Sprawdzić podane przy rejestracji konto pocztowe na które zostanie wysłany automatycznie list z danymi konta i kluczem aktywacyjnym. Kliknięcie na klucz aktywacyjny potwierdza aktywowanie konta. Prosimy o cierpliwość – list z danymi aktywacyjnymi może nie zostać wysłany natychmiast.

3.

Po zalogowaniu się na swoim koncie na stronie głównej Portalu wyświetlona zostanie strona "Mój profil", na której przedstawione są najważniejsze informacje związanie z Portalem.

Zalogowany Członek może: skorzystać z opcji: Poczta | Napisz wiadomość | Kosz | Edycja danych | Edycja zdjęcia | Mój abonament | Usuń konto


Profil

Po zalogowaniu Członek i Ekspert ma dostęp do wszystkich udostępnionych dla danego konta aktywności. Dodatkowo Członek ma dostęp do informacji o aktywnym abonamencie (zakładka | Mój abonament), a Ekspert ma możliwość dodawania artykułów (zakładka | Dodaj Artykuł) oraz przeglądu dodanych artykułów (zakładka | Moje Tematy).


Zmiana abonamentu

Po zalogowaniu na konto Członka w Portalu i wybraniu zakładki | Mój abonament można wybrać z wyświetlonej listy, jeden (lub kilka) z dostępnych abonamentów. Wybór zatwierdzamy przyciskiem „wykup”. W każdej chwil w czasie realizacji płatności można wycofać się z transakcji.

Po prawidłowym wykonaniu płatności i jej rejestracji w Portalu po zalogowaniu na profil, zostanie wyświetlona lista aktywnych abonamentów i okres dostępnej subskrypcji. Dane o abonamentach i okresie subskrypcji są aktualizowane na bieżąco.

Rezygnacja z konta na Portalu, w czasie trwania subskrypcji, nie wiąże się ze zwrotem opłaty za nie wykorzystane okresy abonamentów.


Poczta

Zarejestrowani Członkowie i Eksperci mogą wysyłać i odbierać wewnętrzne wiadomości pocztowe do i od innych Członków lub Ekspertów. Po zalogowaniu się i przejściu do  | Napisz wiadomość, kliknij przycisk "wyślij", który znajduje się poniżej.


Przywrócenie/usunięcie konta Członka

W celu usunięcia konta należy po zalogowaniu się na Portal i przejściu do odnośnika „przejdź do profilu” i wybrać opcję | Usuń konto. Konto może być usunięte całkowicie bądź też tylko dezaktywowane. UWAGA! Należy wybrać właściwą opcję: Całkowite usunięcie | Dezaktywacja konta. W przypadku całkowitego usunięcia konta, nie jest możliwe odzyskanie konta – należy w takiej sytuacji ponownie założyć konto (patrz rozdział Zakładanie konta Członka). Zwracamy uwagę, że zakładając nowe konto nie ma możliwości przeniesienia abonamentów i subskrypcji z całkowicie usuniętego konta. Konto dezaktywowane można w dowolnej chwili aktywować.


Nieprawidłowy wygląd strony

W niektórych przeglądarkach należy pozostawić opcję wyświetlania stron jako domyślną lub sprawdzić i ewentualnie włączyć na przykład kodowanie znaków na Utf8. W przypadku przeglądarki Mozilla Firefox można sprawdzić czy w menu: Widok | Styl strony jest aktywna opcja „styl podstawowy”. Do prawidłowego wyświetlania strony wymagana jest obsługa JavaScritp.


Problemy techniczne

Wszystkie problemy techniczne, których rozwiązanie w dziale Pomoc nie jest zadowalające należy zgłosić do administratora OtokoClub na adres email admin@otokoclub.pl.